Virtuele ondersteuning
Naast de integrale ondersteuning on-the-job biedt BizResult aan haar relaties ook virtuele ondersteuning. 24/7 hebben u en uw onderneming middels een state-of-the-art CRM-platform toegang tot een dedicated, afgeschermd, veilig en betrouwbaar medium: Worknets.com. Worknets.com faciliteert een continue communicatiestroom tussen uw onderneming en BizResult. U kunt uw vragen stellen, adviezen ontvangen en pro-actief vanuit BizResult op u en uw onderneming toegespitste wetenswaardigheden verkrijgen. Een eigen en persoonlijke hot-line tussen uw onderneming en BizResult dus.

Uw worknet is cloud-based, dus overal toegankelijk mits er een internetverbinding is. Uw worknet omvat een aantal dedicated applicaties, waaronder fileshare, meeting, notes, wall-posting, message. Deze applicaties faciliteren de weg naar continu optimaal resultaat. En met de mobiele applicatie uit de Appstore (Apple) en Google Play (Android) heeft u BizResult altijd bij de hand. Tijdens de BizResult-scan zal uw worknet opgezet en nader toegelicht worden.

Indien reeds een dedicated worknet met BizResult is opgezet, kunt u inloggen via www.worknets.com.  
 
Altijd state-of-the-art
 
BizResultOver onsIntegrale ondersteuningVirtuele ondersteuningContact